04 kwietnia 2006

Nowe rzeczy na blogu czyli zmian kurde kilka

Pomijając już notke z poniżej wprowadziłem na bloga troche zmian.
Ponieważ już się chyba za bardzo przyzwyczailem do tych 6 mbit internetu zapomnialem ze nie którzy jeszcze walczą na 120kbs/sec tak więc dokonałem kilka funkcjonalnych zmian. Zmieniłem wielkość okładek z boku by wczytywały się szybciej. U siebie zmian nie widze bo szybko się wczytują, a u was? sam nie wiem :). Druga zmiana to ilość wyświetlających się notek. Ograniczlem pod wplywem wielu emocji do 5. Ponieważ zwykle dodaje do notki foteczke by to ładniej wyglądało blog zrobił się nagle... duży. Limit 5 notek znaczie przyśpieszy wyświetlanie się tego molocha. Ze względu na to że na gg czasem strasznie ciężko mnie złapać usprawniłem system chatu który jest obok więc jak niektórzy nie mogą się doprosić mnie na gg, to wasze pisanie na tym chacie obok sprawia ze mi w kompie "dzwoni" im więcej piszecie tym więcej mi dzwoni. Mniej więcej. Nową rzeczą, już kolejną jest automatyczne odpalanie się radia. Codziennie (tzn zawsze gdy bede gdzies koło kompa) będe starał się zmieniać automatycznie odpalający się kawałek. Albo inaczej. Będe go zmieniał zawsze gdy i nowa notka się pojawi. O tak. Będzie lepiej. No to z nowości do TEJ chwili wszystko. Zaczą pojawiać się moje artykuły w formie szerszej. Dla tych którzy są głodni moich felietonów odsyłam tutaj:
Haceriada cz.1
Haceriada cz.2
Haceriada cz. 3 - Czyli Show Busines Amatour

Ten trzeci już się tu pojawił ale mimo wszystko go zamieszczam jako swoiste.... archiwum.

Do tego zapraszam jeszcze do mojego artykułu:
Necro – Pre-Fix do obsesji


I to na razie wszystko, acha... na Majspejsie pojawił się mój najnowszy opublikowany trak z Abstractive Situation. Tyle...

Brak komentarzy: