27 marca 2007

kilka nowosci

zaniedbalem troche ludzi którym jeszcze chce się włazic na ten blog/pl-site. Tak czy siak nowosci jest troche. Inept Vision bezapelacyjnie w kwietniu 2007 i do tego jeszcze na samym poczatku kwietnia.

oto plylista (nie wiem po grzyba to komukolwiek ale sie utarło ze sie daję wiec nie bede outsiderem):

01. New Situation
02. I'll Tell U A True Story
03. Idea From The Studio
04. We Were Here
05. End It?
06. Inept Vision
07. Fourious Feelings
08. Story About Me
09. Abstract Moment
10. Death & Orchestra
11. Friendship?
12. Other Dreams
13. Forgot Music
14. Remmeber Me?

Promomix i pare trackow z tego do sprawdzenia na myspacie

Sprawa druga.

Dziwnej organizacji konkurs robiony przez Smolika i Onet.pl
O konkursie dowiedziałem się od kogoś tam, przypadkiem w sumie zabawiłem się w ten remix wysłałem i zostałem wyróżniony (normalnie nie moge). tak czy siak remix ten rzekomo ma sie pojawic na 12'' które bedzie dotepne w sieci sklepow lewis dla klientów vipów (kto dzisiaj jest vipem? bo sie nie orientuje) i dziennikarzy. Generalnie dziwna opcja, bo standardowy klient sklepu levis bankowo nie ma gramofonu i dla jednej plyty 12'' nie bedzie go kupowal wiec jezeli komukolwiek ma to slużyc to chyba lansowaniu sie na zasadzie: "testuj moj trak jest na winylu". I co z tego?

No tak czy inaczej na wyslany remix nie dostalem potwierdzenia ze doszedł i na zgode na publikacje też nie dostałem odpowiedzi więc ten kto to ogarnia winien łyknąc szczyptę kultury. Cokolwiek

Co teraz?


Teraz nic. Soundwriting 2 sobie lezy i czeka az sie za to zabiore

Przygotowuje Ep z Emote (Nbds, czy jak to tam sie pisze, pierwsza flotylla)


Oprócz tego skończyłem scieżke dźwiękową do filmu "Kinki" i zrobiłem muze do promo wysokie loty, co ogarnia diverse. Tyle sie orientuje. Jak widac slabo jestem poinformowany

I pozwole sobie tutaj odpowiedziec na maile

1. pracuje na tym co wszyscy, co jest ogolnie dostepne. i to ze na tym lub na tamtym ja albo dj.premier albo pete rock albo jakis 12 letni dzieciak bawiacy sie na komputerze robi muze nie oznacza ze Tobie przypadnie tego typu oprogramowanie do gustu, że te brzmienia idealnie wpasują sie w twoja wrazliwosc muzyczna i ze bedziesz chcial na nich pracowac. Instrumentów VST(i) jest tyle że jest w czym wybierac a google stoi otworem. Dem Mp3 tez zatrzesienie. Wiec mozna sobie znalezc wszystko. natomiast o oprogramowaniu do mixowania i skladania sciezek do kupy mowili chyba juz wszyscy wiec ja sobie poprostu daruje powtarzanie za innymi.

2. Wynikiem przedluzania sie od sierpnia 2005 do kwietnia 2007 premiery plyty jest tylko to, ze nad plyta pracowalem dluzej i wykorzystywalem w nieskonczosc nowe doswiadczenia z muzyka i sklejalem plyte do takiej formy w jakiej mnie zadowoli. cala filozofia

3. We were here jak widac powyzej jest na Inept Vision i bedzie w kwietniu.


To chyba w sumie tyle... aha klip do Breath razem z premierą płyty by już temat do końca zamknąc.


Bedzie chyba wszystko. Pozdrawiam

Brak komentarzy: