02 października 2007

Wybory

Dzis generalnie o czyms innym niz co tam u mnie slychac (badz nie) tak sie zastanawiam nad tym 1 pazdziernika. Mielismy kozacką debate (trudno to debatą nazwać - raczej krzyżówka marnego spektaklu i strzałow pytan w nawiasach czasu) i malutki skandalik. W pierwszym mialem wrażenie, że prezydent (ex) i premier (mam nadzieje ex) sami se te pytania układali, bo odpowiedzi byly normalnie wystrzelane jak z katapulty. Ile w przypadku kaczora mnie to wogole nie zaskoczylo bo zdaje se ze zamiast paciorków jakby chcial roman klepie te swoje nonsensy zeby sie potem na konferencji nie pierdolnąć (bo leci na wolno bez kartki) tak kwachu walnął luzacki wolny styl i zdaje się, że i tak miał to w dupie. No wiec do czego zmierzam, niby przez nie zaproszenie tuska wyelimuje się go jak z tych legend o walkach ze zlymi czarownicami co jedyną na nie bronią było ogólne o nich zapomnienie, tak niby kaczory walczą z tymi resztkami i gruzami komunizmu a i tak wszystkich dzielą na nowych i starych na pisowców i dawnych pzprowców. Czy ktos lezy przed usa czy przed zsrr (oczywiście EX!) czy na kogos sa teczki czy na kogos nie ma. Jako dwudziestolatek nowa swieza krew (jak mowia dupy swieze mieska - wiecie - takie troche inne dupy, takie jak kwachu) mam generalnie w dupie czy ktos byl w pzpr czy nie byl czy byl komuchem czy nie byl czy byl w solidarności, czy w w 81 lezal na majorce i klepal murzynki po dupie ogladajac mtv. mnie to generalnie nie obchodzi jak i moje pokolenie (tak bynajmniej mi sie wydaje). no nie mowie o wierzejskim bo to dziecko generalnie cos ma z deklem nie wporządku. Licza sie dla mnie fakty, a te bija i to mocno. Kwachu zajebiscie szczeka dwoma jezykami trzecim ciut srednio, kaczor mimo niby doktoratu szczeka tylko ojczystym i to tez wszystko w konfiguracji uklad-korupcja, kwachu uznawany i zapraszany na calym swiecie choc jak walesa nie ma etykiety chodzacego pomnika demokracji - czyli - zapracowal na to przez 10 lat 2-och kadencji. kwachu jedzie na wschod napierdoli sie jak dzika swinia i jebnie jeszcze wyklad jaki studenci beda pamietac do konca swiata, jebnąwszy przy tym kozackim dowcipem ze i zsrr (oczywiscie ex!) bedzie w nato. kaczor w tym czasie wlodzi dostaje zjeby od wkurwionej handlarki ze jej pod sklepem droge 20 lat budują i jej skończyć nie mogą na co kaczor sie tlumaczy ze w wawie jest jeszcze gorzej a potem jak handlarki nie ma to jest kozak i nic innego byc to nie moglo jak zagrywka polityczna opozycji. TAK! to oni ja podrzucili jakby malo w polsce wkurwionych ludzi bylo. Kwachu dal czasu na ukrainie, kaczor szukal swoich szarych sieci i oczywistej oczywistosci (.......... no kurwa.......) kwachu umie zakladac sluchawki - kaczor dal czadu w brukseli, nikt go przed tem nie nauczyl. no i najwazniejsze.... kwachu na wspole z bratem nie zapierdolil ksiezyca a kaczory probuja nadal (tak to metafora). no nic. Caloksztalt wogole prezydentury kaczora ktorego chyba wogole nie ma gdzies sie zakopal i premierowstwa typa ktory ma sie wrazenie jedzie po calosci na patencie: komuno-korupcjo-korporacyjno-szaro-sieciowo-sukcesowo-zagranicznie-superowo mowi chyba sam za siebie i naprawde trzeba byc skonczonym idiotą by wrzucać do urn te smieci.

caloksztalt cudu pis to media. Najpierw radio bis i slynna akcja z dywersją duzego pe i spoxa, potem akcja z tvp, potem gazety i ich dywersja zajebistosci pisu i wyrywanie z kontekstu słów lidu odnosnie sukcesu (mowa tam byla ze wyjazd pisu to prawdziwy sukces bo nic nie spierdolili, wyszlo z tego wyjazd pisu to prawdziwy sukces) no i najlepsze. program forum (taki shit jedynkowy) prowadzi go bladz z polsatu slynna bladz mega stronnicza dla hajsu, urban mowi ze nie bedzie programu bo korwin mike sie wkreca korwina nie wposcili program byl zebrani wkurwieni a przez sluchawke co ja ta dupa miala niby w uchu w 36 sekundzie "zignoruj" a w 49 "zmien temat"


mam wrazenie ze w pierwszym roku iv rp bylo "zignoruj"
a w drugim roku "zmien temat"


ja was nie namawiam na kogo macie glosowac. dla mnie mozecie glosowac na zwirki i muchomorki. mam to w dupie, ale pojdzcie na wybory i zrobcie cos zeby za 2-3 lata mozna bylo uslyszec w mediach ze rzadzacy cos spierdolili.

i tez jest drugi pnkt tego. idzcie kurwa na wybory i zrobcie cos zeby byly nastepne wybory bo mamy powtorke z rozrywki

2 komentarze:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Dzieciaku chyba masz inne zmartwienia oprócz polityka ale tak popieram Cie trzeba iść na wybory i zmienić ten rząd bo za pare lat nie bedziemy mnieli po co tu żyć....