13 listopada 2006

Konkurs i takie tam pierdoły

W ogóle śmieszna sprawa. Kuzyn podał mi link konkursu, odnosnie koncertu przed CO. Wyslalem dwa traki i krotkie bio, otrzymalem po jakims czasie info ze traki nie doszly i ze powinienem wyslac je na 7 innych adresów więc machnąłem ręką. Teraz trafiłem na stronę tego konkursu i okazało się, że jednak jestem zgłoszony do tego konkursu z dwoma zupełnie innymi trackami i biografią mocno nie aktualną z której wynika, że obok produkcji pisze teksty do tego jeszcze jestem dj i chyba nawet maluje i pracuje obecnie nad Cut-Style: The War Has Come która to już wieki temu przestała być jakimkolwiek projektem płyty (jakieś dwa lata temu). Tak więc mocno aktualny konkurs z mocno nieaktualnymi informacjami. Chociaż fotkę tam mają aktualną. Ogólnie chyba jestem zbyt mało rozgarniety w takich sprawach. Z tego co się rozejrzalem zglosilo sie kilku znajomych i kilka grup ktorym po cichu kibicuje uwazajac je za perelki polskiej muzyki ale jak to w konkursach liderem sa jakies ekipy nie wiadomo skąd na które głosuje pół podwórka. Jak nie macie co robić tu możecie zagłosować, oczywiście trzeba się zarejestrować, a jeśli machacie ręką na to podobnie jak i ja to i tak zagłosujcie bo nie wiedziec czemu ekipy z zajebistymi plytami na koncie mają po 0 głosów. Dymet.

Tyle ode mnie

Aha. 22.12.2006 chyba premiera singla będzie. Zwał się będzie Fourious Feelings SP i towarzyszył mu będzie pierwszy klip do tracka bonusowego z singla właśnie tego o tytule Breath o ile Łukasz przestanie w końcu pracować nad Paczuszką Grizzli'ego.


Tyle ode mnie tym razem bankowo

Brak komentarzy: